Alexis, Bangsar

Assalamulaikum kawan kawan blogger dan silent reader sekalian alam. Setelah berdiam selama beberapa hari nie akhirnya saya update jugak blog. Hahaha. Tak update sebab tak tahu nak cerita apa and tak benda nak cerita. Tapi ada satu benda nak share dengan korang semua pasal satu tempat makan yang agak romantic, sweet, aman dan damai. Hahaha. Cuma saya dengan kawan kawan jer buat kecoh macam Alexis tu kitaorang ni share partner. Hahaha

Tempat nie favorite Awal Shaari beli pavlova untuk Scha Al-Yahya. Hahaha. Serious saya pun jatuh cinta dengan pavlova, environment dan segala benda yang ada kat Alexis, Bangsar nie. Punca jadi lepak ke Alexis nie adalah disebabkan oleh my officemate Syaratul Nisa a.k.a Syaja a.k.a Syaja Torres yang nak makan pavlova. Saya pun dah lama terbayang makan pavlova Alexis saya pun ikut serta lawatan sambil makan ke Alexis. 

Serius tak rugi!!!!  Alhamdulillah syukur since dah bekerja rasa bangga dengan diri sendiri boleh pergi makan tempat mahal-mahal dengan duit sendiri pergi makan tempat mahal mahal. Terima kasih diatas rezekiMu ya Allah. 

Petang tu semua order dessert jer sebab tengahari dah belasah makan kat Bazaar Jumaat dengan begitu meriah sampai kekenyangan. Haha.














Inilah Syaja Torres. 

No comments: