Dinner at Menara Kuala Lumpur



It'ssssss Menara Kuala Lumpur!!!!!

Last week tuesday lepas habis kerja kitaorang satu office pergi dinner kat Restoran Berputar, Menara Kuala Lumpur.  Nak tahu siapa yang belanja kitaorang satu office? Big boss lah belanja. Sebab apa big boss saya murah hati nak belanja kitaorang ramai-ramai nie makan satu malam jer almost 8K? Sebabnya kitaorang semua dapat reach target company untuk collection for half year million million. 

Bos cakap request jer nak makan kat mana-mana pun yang penting mahal dan yang paling penting ada minuman keras. Bos saya nie bukan Muslim so cara dia nak meraikan kegembiran dengan minuman keras la kan so ada a few staff bukan Muslim bolehla join boss saya. Yang Muslim duduk diam diam minum air sirap. Hahaha. 

Walaupun saya  Lahir KUALA LUMPUR, dibesarkan di KUALA LUMPUR saya tak pernah jejak MENARA KUALA LUMPUR selepas 20 tahun hidup baru merasa pergi MENARA KUALA LUMPUR. . Jom layan gambar dinner.












Buffet so amekla banyak mana. Takde sape marah. Best tu makan oyster Tapi kena stand by air sebelah anda. (Pahamkan maksud saya?) Hahahahha.   








Tapi sayang saya orang paling awal yang balik. So tak dapat nak menjamu kaw kaw punya (padahal perut dah full masa balik tu). Nenek saya tak sihat waktu tu. 


Perkenalkan ini lawyer Manisah. Dia sangat lembut dan baik hati. Kadang-kadang terlepas pandang deadline kerja dia tolong ingatkan. So far alhamdulillah seronok kerja kat sini. Kalau dapat target collection tuk akhir tahun nie dapatla makan yang mahal-mahal lagi. Hahahahah. Thanks boss. 


4 comments:

fana.akim said...

wah bestnyee...bos payunggg besarr!huhu mane satu bosnya..tak snap gambar ke?

ezy.fia said...

baeknye ato boss..
sronok la dpt boss macam ni..
hehe

ღ cik faye ღ said...

sushi tu nampak menyelerakan. selamat berpuasa Didi :-)semoga dipermudahkan semua urusan persiapan kahwin.

Cerita Saya, said...

@Fana Aqim : Ada gambar big boss duduk bersepah. Sorang partner duduk meja tengah, sorang duduk meja hujung.

@Cik Ezy Chomel : Alhamdulillah syukur.


@CIk Faye : Huhuhu.. Psiapan kawen? Alamak takutnya.. Thank cik faye