Ohhh My Skin!!!

Assalamulaikum korang. Sihat? Yeayy harini saya update blog lagi. Hehehe. Hari nie nak share pasal kulit saya. Cehhh wah. Macam retis pulak nak buat review my skin kan. Kau hingat kau Fazura? Siti Nurhaliza? Anne Ngasri, Isma Af7? Semua orang geram tengok kulit dorang yang halus mulus. Siap bergaduhlah peminat sama peminat dalam instagram sebab retis tanak share apa rahsia kulit dorang halus mulus. Hahaha. 

Saya just nak share pasal kulit nie sebab setahun yang lepas KULIT MUKA SAYA ROSAK SEBAB SUKA TUKAR-TUKAR PRODUCT MAKE UP, FACIAL FOAM, DAILY CREAM. HABIS RANAP KULITKU. Akibat kulit dah rosak saya tanyalah kakak-kakak saya pasal skincare yang OK. Tapi kakak saya cakap jangan amek mana-mana product lagi dah. Sebab takut lagi teruk. Lagi satu kakak saya cakap maybe kulit saya jadi problem teruk sebab perubahan cuaca, percemaran udara ke. Kau buatla research dulu skincare mana yang OK. 

Saya tanya kakak saya okay tak kalau pakai Tabita. "Sebab ada kawan tja dalam military wag's tu licin+halus pastu kulit mak dia lagi cantek tau ngah. Kau rasa macam mana? Kakak saya jawab : Ibu dah pakai TABITA aku tengok kulit ibu makin cantek kau pakailah". Kalau tak okay kau jumpa pakar kulit terus la ek. Hahaha.. So pendekkan cter contact officemate kakak saya (Kak Aida) order TABITA.  

Dan inilah hasilnya..



Warna KULIT TAK SEKATA + JERAWAT BATU. Dari gambar ni pun memang dah jelas kan. Kalau korang zoom lagi maha dahsyat la. Hahaha. Masa nie dah sedih dah kahwin nanti kulit tak sihat. Gambar kahwin nanti mesti buruk. Alhamdulillah syukur lepas pakai sebulan dah nampak perubahan. Happy sangat-sangat..





Tona kulit + jerawat semua dah hilang. Alhamdulillah. Rasa happy sangat. Bekas jerawat lama pun takda. Gambar kat atas nie semua takda tambah filter ye. Ini gambar ORIGINAL. NO edit edit. Satu masalah kawen dah selesai. Hehehe. Alhamdulillah syukur sangat. Kak Aida bagitahu saya lepas skin dah baik tak perlu pakai TABITA nie lagi sebab TABITA nie rawat kulit orang bermasalah jer. 

7 comments:

Amalina Ali said...

yea. Nana pun pakai tabita. sekarang feeling2 sangat jelita.

hangat dari biasa. MUAHAHAHAHA...

jom singgah blog Nana pulak.
http://amalinaali.blogspot.com

faY said...

mahal jugak ek tabita. product jepun ke?

Mrs. Ady Firdaus said...

olololo manisnya kamu....

fana.akim said...

seriously!!perbezaan yg amat ketara!

MiYOKO SuKi said...

waaaa...cntiknye kulit kamu....sy nk try jugak...tp skang tgh pakai set adha ni...br sebuln...tggl bekas2 jerawat lg nii...

perluke sy bertukar ke tabita...

Cerita Saya, said...

Amalina Ali : Hehehe. Kan tbe2 rasa macam tu.. Haha. Alhamdulillah syukur rasa berbaloi sangat.

Fay : Tabita product dari Indonesia.

La Dolce Mea_Nat : Thanks. Awak pun manis. :D

Fana Aqim : Thanks. Kita pun rasa mcm tu. Heheh

Miyoko Suki : Thanks. Tak silap kita adha pun okay. Amoi Heaxa pakai, Suhana Sulaiman pun pakai kan. Heheh.

Nadiaafarhanaa said...

bestnya nak try jugak